לידה טבעית

שרי קרוכמל
מיילדת מוסמכת (חדר לידה של בי"ח מאיר כפ"ס), אחות מוסמכת, בעלת תואר ראשון בסיעוד, בוגרת שורה של קורסים בתחומי הרפואה המשלימה-האלטרנטיבית ובתחומי הריון ולידה, מקימת ומנהלת מרכז אמא אדמה - הריון, לידה והורות בהוד השרון. ... [לפירוט המלא]
מנהל/ת את הפורומים: תיקון חווית הלידה

1. לידה טבעית
13/03/2010 21:03
שמי נעמה, ילדתי את בתי לפני 3 שנים בניתוח קיסרי בבית חולים מאיר. הגעתי בשבוע 41 ללא פתיחה וללא צירים. צוות הרופאים החליט על זירוז. התחלנו בקטטר אטד (בלון)- אחרי 7 שעות של צירים לא היתה פתיחה. למחרת פיטוצין לוריד- 7 שעות של צירים ללא פתיחה. יום לאחר מכן שוב פיטוצין, שוב שעות רבות של צירים ללא פתיחה. מכיוון שהרגשתי שאני ממש משתגעת מכאב קיבלתי אפידורל ולאט לאט הדופק של ילדתי הלך וירד לו... פתאום הרופאים החליטו על ניתוח חירום. מכיוון שהרגשתי את החיתוך בבטן החליטו להרדים אותי בהרדמה מלאה. ילדתי יצאה בריאה ושלמה תודה לאל. לאחר כשלושה ימים החל חום גופי לעלות, הרופאים קבעו שיש לי זיהום בצלקת הניתוח וקבעו שיש לערוך "פעולת ניקוז קטנה" ומשמעה- ממש לחתוך אותי במספריים ללא הרדמה ולנקז את הזיהום.
כרגע אני בהריון שני בשבוע 26. מלאת פחדים. אני פשוט מעדיפה למות ולא לעבור שוב את מסכת העינויים הזו. אני כל כך רוצה לחוות לידה רגילה, טבעית , ממש כמו שהגוף יודע לעשות... ואין מי שיתמוך בי. (בעלי חושב שאינני מסוגלת לכך)ואני יודעת שהוא טועה. למי לפנות? מה לעשות? איפה ללדת?
מאת: אורח/ת
3. חוויה מתקנת
15/03/2010 10:43
פנינה יקרה, ברור לי שעברת חוויה קשה וטראומטית בלידה הקודמת, אני יכולה לגמרי להבין על מה את מדברת ומה מקור הפחדים, אני יכולה לנסות להרגיע אותך באמירה ובידיעה שהחוויה הזאת לא חייבת לחזור על עצמה בעתיד. יש לנו נטייה לחשוב שהסיבוכים והסיכונים של הלידה הקודמת ישובו ויקרו בלידה הבאה, כל לידה יכולה להיות שונה, את במקום אחר, המודעות שלך יותר גבוהה, תוכלי להכין את עצמך ללידה הבאה, אין לי ספק שצריך עבודה, אני מזמינה אותך להתקשר אלי.חיבוק ממני, ומחשבות טובות.
בברכה,
שרי קרוכמל - מיילדת ומנהלת מרכז 'אמא אדמה'
09-7408693 http://www.emadama.co.il
4. המכרז בתל השומר נחמדים מאוד אך גזלנים
15/01/2011 10:35
שלום

הצוות נחמד מאוד! וכנראה שמי שבאמת יולד שם מרוצה אך...

אל תתבלבלו כשיגידו לכם בסיור שאם לא תלדו שם מסיבה כלשהי כספכם יוחזר הם לא יציינו שאם קיימתם ולו אחת מפגישות ההכנה הם יגבו מכם 500 ש"ח על כך.
גם לאחר פגישת הכנה אחת (הראשונה היא פגישה של 20 דקות שניתן במקום לרוץ לתל השומר פשוט לפקסס את מעקב הלידה עד כה = מיותרת! ללא כל שיחה על הלידה עצמה!)
בקיצור הרעיון טוב אך הגישה הכספית מבזה עד מאוד!

שתהיה לידה בריאה ונעימה
מאת: אורח/ת
הוספת תגובה:
שם: התחבר   *מומלץ להרשם לאתר ולהכניס תגובה על שמכם
כותרת: *
תוכן התגובה:
תמונה:
אני מסכים עם תקנון פורום הריון ולידה.
טוען נתונים, נא המתן...

* שדות חובה
* גודל מקסימלי להעלאת תמונות: 700 KB
* ניתן להעלות קבצי jpg / gif בלבד