שינה במהלך היום

גנית פרג
קוראים לי גנית פרג, נשואה באושר לאופיר ואמא של ליהי ואילי המקסימים. אני מתמחה ב'הורים, ילדים והרגלים בריאים'. המטרה שלי היא לתת לכם - ההורים, "ארגז כלים" מעשי ויישומי של הרגלים יומיומיים בריאים, בתחומי החיים השונים הקשו... [לפירוט המלא]
מנהל/ת את הפורומים: הרגלי שינת תינוקות
עינת מזרחי
שמי עינת מזרחי, נשואה לאודי ואימא למאי עדן וניב. אני מדריכת התפתחות תינוקות ועוסקת בהקניית הרגלי שינה לתינוקות ופעוטות. הכניסה להורות לאחר לידתה של מאי זכורה לי כחוויה קשה, זה כלל כאבי הנקה, בכי ולילות ללא שינה. עד ג... [לפירוט המלא]
מנהל/ת את הפורומים: הרגלי שינת תינוקות
קוראים לי שרון זנג'ירי, נשואה באושר לבני ואמא של דורון, עידו ורוני המקסימים. אני עוסקת באימון אישי אדלריאני ובהקניית הרגלי שינה לתינוקות ופעוטות. במשך כעשר שנים עסקתי בתפקידי ניהול בתחום היי טק. התקדמתי, התפתחתי וב... [לפירוט המלא]
מנהל/ת את הפורומים: הרגלי שינת תינוקות

1. שינה במהלך היום
17/04/2014 8:10
שלום,

בני בן 3 וחצי חודשים. בלילה בדרך כלל נרדם במיטה, לפעמים עם קצת עזרה ולפעמים ללא.
אך הבעיה היא בשנות היום - הוא נרדם רק על הידיים או בעגלה ומתחיל להיות מאוד כבד.
אני מאוד רוצה לנסות ולגרום לו להרדם במיטה אך מכיוון שהוא ישן על הגב (אין אפשרות להשכיב אותו על הבטן) הוא מסתכל עליי ומתחיל לחייך ואחרי כמה מן אני מתייאשת ומרימה על הידיים. אשמח לעצות בנושא.
בנוסף, במהלך היום הוא ישן רק 40 דקות ברצף (אלא אם כן הוא נרדם בעגלה ואני הולכת איתו יותר זמן) - איך אפשר לגרום לו לישון יותר ובנוסף, כמה שינות הוא צריך אם כל שינה ככ קצרה?

המון תודה!
מאת: אורח/ת
2. שינה במהלך היום
17/04/2014 10:47
במהלך היום קשה יותר להירדם בגלל שיש פחות מלטונים בגוף. אפשר לעזור בהפרשת מלטונין (הורמון השינה) ע"י החשכת החדר, טקס שינה קבוע וקצר (עדיף שונה ממה שבערב).
אם הוא שוכב על הגב אפשר ללטף אותו או לנדנד אותו כמו שאת עושה בערב אבל לא לשתף פעולה עם החיוכים שלו ולא להפוך את זה למשחק אלא להיות ברורה שעכשיו הולכים לישון.
והכי חשוב על מנת שזה יעבוד זה העקביות. אם התחלת בהרדמה במיטה השתדלי לסיים אותה כך, גם אם היא ארוכה יותר. ככל שזה יצליח יותר כך ההרדמות יתקצרו יותר.

בהצלחה והמשך חג שמח.
בברכה,
עינת מזרחי, 'חלום מתוק'

יעוץ שינה לתינוקות ופעוטות
נייד 052-5616602 | http://www.halommatok.co.il | einat.mizrachi  מייל הריון לידה gmail.com
הוספת תגובה:
שם: התחבר   *מומלץ להרשם לאתר ולהכניס תגובה על שמכם
כותרת: *
תוכן התגובה:
תמונה:
אני מסכים עם תקנון פורום הריון ולידה.
טוען נתונים, נא המתן...

* שדות חובה
* גודל מקסימלי להעלאת תמונות: 700 KB
* ניתן להעלות קבצי jpg / gif בלבד