הירדמות במיטה

גנית פרג
קוראים לי גנית פרג, נשואה באושר לאופיר ואמא של ליהי ואילי המקסימים. אני מתמחה ב'הורים, ילדים והרגלים בריאים'. המטרה שלי היא לתת לכם - ההורים, "ארגז כלים" מעשי ויישומי של הרגלים יומיומיים בריאים, בתחומי החיים השונים הקשו... [לפירוט המלא]
מנהל/ת את הפורומים: הרגלי שינת תינוקות
עינת מזרחי
שמי עינת מזרחי, נשואה לאודי ואימא למאי עדן וניב. אני מדריכת התפתחות תינוקות ועוסקת בהקניית הרגלי שינה לתינוקות ופעוטות. הכניסה להורות לאחר לידתה של מאי זכורה לי כחוויה קשה, זה כלל כאבי הנקה, בכי ולילות ללא שינה. עד ג... [לפירוט המלא]
מנהל/ת את הפורומים: הרגלי שינת תינוקות
קוראים לי שרון זנג'ירי, נשואה באושר לבני ואמא של דורון, עידו ורוני המקסימים. אני עוסקת באימון אישי אדלריאני ובהקניית הרגלי שינה לתינוקות ופעוטות. במשך כעשר שנים עסקתי בתפקידי ניהול בתחום היי טק. התקדמתי, התפתחתי וב... [לפירוט המלא]
מנהל/ת את הפורומים: הרגלי שינת תינוקות

1. הירדמות במיטה
16/11/2014 9:49
שלום, בני המתוק בן 3 חודשים עד עכשיו נרדם על הידיים, מכיוון שהוא גדול ונהיה כבד החלטתי להתחיל להרדימו במיטה, ניסיתי עם טפיחות וזה לא ככ עובד הוא בוכה אני מרימה מרגיעה מחזירה, השאלה שלי היא האן להמשיך כך? (ההרדמה בלילה יכולה לקחת גם שעה) או בשלבים קודם נדנוד המיטה( כך הוא לא בוכה הרבה) ו אחרי שיתרגל להרדם במיטה לעבור לאט לאט לטפיחות?
בנוסף רציתי לשאול אם להתעקש על ההירדמות בלילה במיטה או שמספיק ביום?
מאת: אורח/ת
2. הירדמות במיטה
16/11/2014 12:19
על מנת לשנות לו הרגל הוא חייב להשתנות במאה אחוז. כלומר, כל ההרדמות צריכות להיות באותו האופן.
שנית, אפשר להרגיל אותו קודם להירדם במיטה עם נדנוד ו/או מגע רצוף ורק אח"כ להפסיק עם המגע/נידנוד.

בהצלחה
בברכה,
עינת מזרחי, 'חלום מתוק'

יעוץ שינה לתינוקות ופעוטות
נייד 052-5616602 | http://www.halommatok.co.il | einat.mizrachi  מייל הריון לידה gmail.com
3. גם אצלי אותו דבר
17/11/2014 20:58
הי, כיצד אוכל ללמד תינוק בן שלושה וחצי חודשים להירדם במיטה? הוא נרדם בידיים עד עכשיו וכשאני מנסה להרדימו במיטה זה מאוד קשה. הוא בוכה ואני מרימה ומרגיעה בלילנ אולי שד שבע פעמים עד שהוא כבר ממש מתעייף ביום יותר קל לי. איך אוכל לדעת אם הוא באמת בשל להרדמןת במיטה? אני רוצה להוריד את תלות ההירדמות בידיים.
מאת: אורח/ת
4. מעבר להירדמות במיטה
18/11/2014 11:15
אפשר להירדם במיטה בגיל הזה, כל עוד יש עזרה שלכם אז נושא הבשלות הוא פחות משמעותי. כשאני מדברת על בשלות ומוכנות אני מדברת על הירדמות עצמאית שזה אומר ללא כל עזרה או נוכחות הורית.
בכל תחילת תהליך של שינוי הרגלים תהיה תגובה של בכי ולי חשוב שכדי שהחווית שינה תהיה חיובית ונעימה ותהיה התיידדות עם המיטה בהקשר של שינה, לתת מענה תמידי לכל בכי.
כלומר, השלב הראשון כדי ללמד אותו להירדם במיטה ולא על הידיים הוא להניח אותו במיטה כשהוא רגוע ונינוח (גם ביום, גם בתחילת הלילה) ואז לתת לו מגע רצוף (טפיחות, נדנוד, שיר וכו..) לא להפסיק עם המגע עד שאת בטוחה שהוא נרדם. אם הוא בוכה והמגע לא מרגיע אותו אז להרים על הידיים, להרגיע ומיד להחזיר למיטה ולהמשיך את המגע. כך גם ביקיצות בלילה.
כשכל ההרדמות יהיו בדיוק באותו האופן הוא יבין את החוקיות החדשה ומה הוא אמור לעשות כדי לישון ואז ההרדמות יהיו הרבה יותר קצרות וקלות.
יחד עם זאת, על מנת שזה יצליח אתן צריכות להיות בטוחות והחלטיות.
אפשר להתחיל קודם בהרדמות שיותר קל לכן בהן ובהדרגה להוסיף עוד ועוד אבל בהתקדמות יחסית מהירה.
ההמלצה היא להגיע לגיל 4 חודשים כשכל ההרדמות הן במיטה.
בברכה,
עינת מזרחי, 'חלום מתוק'

יעוץ שינה לתינוקות ופעוטות
נייד 052-5616602 | http://www.halommatok.co.il | einat.mizrachi  מייל הריון לידה gmail.com
הוספת תגובה:
שם: התחבר   *מומלץ להרשם לאתר ולהכניס תגובה על שמכם
כותרת: *
תוכן התגובה:
תמונה:
אני מסכים עם תקנון פורום הריון ולידה.
טוען נתונים, נא המתן...

* שדות חובה
* גודל מקסימלי להעלאת תמונות: 700 KB
* ניתן להעלות קבצי jpg / gif בלבד