טור של דולה - סיפורים מעבודתה של דולה וחוויות אישיות מהמשפחה.

מי אני ומה אני עושה כאן?
מי אני ומה אני עושה כאן?
אופירה אלקובי

הכרות עם מאמא דולה - בלוגרית חדשה בפורטל קרוסלה.

שלום לכולם שלום!

אמנם מיד אחרי החגים (כלומר היום) כתבתי פוסט ממש מעניין להעלות לאתר אבל אז חשבתי לעצמי שלמעט מי שקרא את הבלוג הקודם שלי בתפוז (הלינק יופיע בהמשך) בעצם אני לא מוכרת כאן באתר קרוסלה, אז אולי לפני שאצלול לתוך המים העמוקים של התובנות שאני מעוניינת לחלוק איתכם - נעשה איזו הכירות קצרה? משהו לא מחייב?

זה די מצחיק, או מבעס או לא יודעת מה - לדעת שבעצם כל מי שקורא דברים שלי באינטרנט מדמיין אותי אחרת, וגם בטח אחרת מאשר במציאות, וכל דמות כזאת הנבנית בדמיון קשורה רק אולי 50% למה שאני באמת, ואז אני מקווה שאני עושה רושם כתוב טוב. ושהדמות הזאת תהיה קצת דומה לי, אחרי הכל אני דולה ומטפלת, ובעצם הכי בעולם הייתי רוצה לפגוש אתכם ואתכן ממש, פנים מול פנים, או לפחות לזכות לתגובות, איזה שהוא יחס אנושי אמיתי, בכל זאת האצבעות שמקישות על המקלדת אמיתיות! הדברים לא נכתבים על ידי מכונה מתוחכמת (או שכן?!)

בכל אופן - כרטיס הביקור שלי למי שעדיין לא היה לו העונג להכיר אותי ולי העונג להכיר אותו -

אני אשה די מקסימה, אבל לא בצורה דביקה ומתייפייפת

אני גבוהה - 1.80 ודי רחבה - פעם היה לי גוף של גיטרה, היום הוא יותר צ'לו או קונטרא בס.

אני מאוד אוהבת להקשיב לסיפורים של אנשים - ביניהם גם לסיפורים שלי.

במקצוע הדולה מצאתי מקום בו אני מסוגלת להיות בקשב כזה שאני כבר לא חושבת את המחשבות שלי כמעט בכלל ולגמרי ממוקדת בדברי הצד השני, מה שעוזר לי להרגיש אתכם גם מעבר למילים.

בעברי למדתי קריאה בכף היד על פי שיטת הולצמן ועל פי שיטת MME - האחד מאבחן את האישיות של האדם והשני את היכולות והקשיים שמובנים כבר בלידה מתוך מבנה המוח שלו. השניה שיטה מקסימה שמתאימה גם לילדים. אני חושבת שעוד אחזור לזה, אבל לא כרגע. בכל אופן הרגשתי שהידע שם לא מושלם, משהו היה חסר עבורי.

למדתי קריאה בטארוט - אבל לא התחברתי. גם זה לא היה מושלם.

למדתי תקשור ואז מצאתי את התשובות שלא מצאתי קודם - בעצם התשובות האמיתיות נמצאות אצלי - וכל אחד אצל עצמו כמובן, ולא בקלפים או כפות ידיים אלא בנפש, ברגש, בשקט, שם נמצאות התשובות האמיתיות.

יש לי רייקי 2 ואני משתמשת גם בטיפול בקול, בצורה אינטואיטיבית.

כמובן למדתי טיפול באמצעות פרחי באך ודולה.

במסגרת לימודי הדולה למדנו שיטות רבות לעזרה, קידום והשראת לידה.

והיום אני דולה, מטפלת בפרחי באך - שניהם בבית המטופל

ומורה לקדרות אובניים בגבעתיים.

חוץ מזה יש לי בעל מדהים, חכם ומפרגן, שהדבר שהכי אנחנו אוהבים לעשות יחד זה להיות יחד, את כל הדברים שלמדתי הוא יודע בלי ללמוד, הוא פשוט חש את הדברים, הוא פשוט כזה מרגיז. וגם מטפל מחונן בשיאצו. בכלל הוא מאוד מחונן ומאוד צנוע. ואוהב לעשות בלאגן.

וכן יש לנו שלושה ילדים מהממים - בלאגניסטים בזכות עצמם עם תעודת הצטיינות - 2 בנות ובן זקונים - הגדולה תהיה בת 9 בקרוב והקטן שנתיים (הוא עדיין מחזיר דברים למקום).

בסוף החודש אחגוג 35 סתווים וחוץ ממקצה שיפורים פה ושם אפשר לומר שאני מאוד מרוצה ומודה על חיי, וכמה שהם פשוטים יותר, כך אני נהנית מהם יותר.

אה כן - טוב אם נחזור ליחסי הציבור - יש לי המלצות חמות מנשים שטוענות שבלעדי לא היו יכולות ללדת. אני לא אוהבת כל כך להחמיא לעצמי, אבל אני מודה על המחמאות והתודה.

לאחרונה גם התקשר אלי אבא מודאג שהבת שלו הייתה עושה סקנדלים בבית ושאל אם לא שמתי לה סמים בתרופה כי לא יכול להיות שזה עוזר כל כך טוב (פרחי באך המופלאים). זה לא דבר של מה בכך שמישהו מכיר לך תודה, זאת מתנה גדולה עבורי, אז תודה.

ואם קראתם עד כאן אז תודה על הזמן שהשקעתם. מקווה להפגש בקרוב או להשתמע - מוזמנים להתייעץ בכל עת,

באהבה רבה מאמא דולה

לעדכונים, הפתעות ופרסים, חפשו אותנו בפייסבוק

אהבתם את הכתבה? תרצו לקשר אליה מאתרכם? הוסיפו את הקוד הבא:

<a href='https://www.karusela.co.il/posts/turim/35/321-מי-אני-ומה-אני-עושה-כאן'>מי אני ומה אני עושה כאן?</a>

סגור לתגובות


אין תגובות
הומאופתיה כפותרת קינאת אחים - אפשרי [קרא בהרחבה]
מי לא מכיר שירי ילדים? עתה צפו בקליפים שלהם [קרא בהרחבה]
הורות כהזדמנות והורות עם משמעות [קרא בהרחבה]
מזי לבל לרנר צלמת אומנותית (מזי לבל לרנר)
מזי לבל לרנר צלמת אומנותית
יניב שמן צלם הריון (יניב שמן)
יניב שמן צלם הריון
הומאופתיה כפותרת קינאת אחים - אפשרי [קרא בהרחבה]