עגלה לתינוק
מנשא לתינוק
הנקה
עגלה לתינוק
ליזה פיירמן

הגיע הזמן לקנות עגלה. כל שנותר הוא רק להחליט מה לקנות. עגלת מוצי 4 rider היא הבחירה שלי.

עגלה לתינוק תמונה 1

אז הגיע הזמן לבחור עגלה לתינוק. עברנו את שבוע 27 להריון וצריך להחליט מה לקנות - עגלה פשוטה, זולה יחסית ונחמדה או אחת מהעגלות המאסיביות, מין ארבע על ארבע יוקרתית שעולה בערך כמו אוטו קטן. אז מתברר שגם בענייני עגלות לתינוק אפשר לעשות דוקטורט שלם - הזווית שבה שוכב התינוק, הגובה של הידית ושל העגלה, משקל העגלה והגודל שלה, גודל הסל שלמטה, האם היא נכנסת לבגאז' וכמובן המחיר (נושא כאוב למדי בחלק מהמקרים).

אז קודם כל - בהחלט אפשר לקנות באלף ומשהו שקלים עגלה לתינוק לא רעה בכלל כזו שתשמש אתכם מצויין לכל צורך סביר. אבל כמו תמיד מה שדי טוב לפעמים לא מספיק טוב לנו האמהות ויש תמיד מי שמחפש את הטוב ביותר בהא הידיעה.

אז אחרי כיתות רגליים ארוך ומייגע ואחרי בחינה של המון סוגי עגלות לתינוק החלטנו על עגלת מוצי 4 rider. עגלה נ-פ-ל-א-ה.

האמת, אני חייבת להתוודות, לא השתמשתי בעגלה לאורך זמן, כי ברגע שהקטנה שלי למדה ללכת היא פשוט הלכה והלכה והלכה, ככה שהעגלה שימשה אותי בעצם רק עד אז, וברוב המקרים רק לטיולים קצרים ברחוב ובעיקר לטיולים קצת ארוכים יותר בקניונים. אז אמנם גם שנה וחמישה חודשים זה לא מעט, אבל לא בטוח ששווה משכנתא. אז שוב אני מפנה לעגלות הפשוטות יותר לאנשים הפרקטיים והחסכנים יותר שבינינו.

אז קודם כל עגלת מוצי 4 rider היא עגלה לתינוק י-פ-י-פ-י-ה. אין עליה. היא מהממת, יוקרתית, פשוט להתאהב במבט הראשון. זה בהחלט לא שיקול זניח, אחרי מבט אחד מקרוב קשה לוותר על הרעיון שתהיה לך עגלה כזו. מוכרים אותה גם במגוון צבעים מהממים. ויש גם דגמים עם 3 גלגלים למי שמתכוון לרוץ ספרינטים או מרתון עם עגלת התינוק לפניו.

המוצי מורכבת משלדה, אמבטיה (שאפשר גם לשכור למספר חודשים) וטיולון. וכמובן, משלמים בנפרד על כל חלק וחלק. (יש גם סלקל של 176 מעלות אבל בכסאות בטיחות וסלקלים צריך לדון כבר בנפרד). אני קניתי את שלושת החלקים הראשונים, תשלום של מעל 4000 והרבה שקלים, והאמת לא מצטערת על שקל.

האמבטיה מצויינת עד גיל חצי שנה כמעט, הילד יכול לישון בה היטב וגם לשכב על הבטן (מה שלא מומלץ בעגלות לתינוק שאינן 180 מעלות) ולנו ההורים יש שקט נפשי בתמורה. היא גבוהה מאוד, ואפשר בקלות גם להחליף בה טיטול בלי לשבור את הגב (בשונה למשל מהבגאבו שעולה בערך אותו דבר אבל האמבטיה שם כמעט בגובה הרצפה והגב יאמר את שלו). הטיולון מומלץ לשימוש מהרגע שבו הילד יכול לשבת, אחרת הוא עשוי מעט להחליק בתוכו. את הטיולון אפשר לשים עם הפנים לאמא או לעולם החיצון, מה שתבחרו, וההרכבה קלה ונוחה.

עגלת מוצי 4 rider בהחלט היתה עוברת מבחנים שכל רכב ארבע על ארבע שמכבד את עצמו היה עובר. בהחלט אפשר להוסיף לטיול עם עגלת מוצי את התיאור "חווית נסיעה". פשוט תענוג לטייל איתה ברחוב. היא מדלגת בקלילות מעל פני מכשולים, שום עץ לא יכול לעצור אותה, אין שיח שימנע מבעדה לעבור. והילד אינו מרגיש אף לא טלטול אחד בשל הגלגלים המוקצפים המסיביים שסופגים הם את הזעזועים גם כשהדרך מאוד משובשת (גלגלי האוויר עשויים להתפנצ'ר ולכן מראש נמנעתי מהאופציה הזו). זו עגלה לתינוק ללכת איתה לטיול בשטח, ככה בוודאי קל להרגיש את התמורה למחיר. הגלגלים מסתובבים בקלות וניתן גם לפרק אותם. אמנם עגלת מוצי קצת רחבה, אבל לא נתקלתי בהרבה מקומות שבהם זה היווה בעייה.

הרוחב עשוי להוות בעייה לבעלי מכוניות עם בגאז' קטן. כדאי לכם לבדוק אם העגלה נכנסת, ואם לא - אז אם מתחשק לכם לפרק חלקים בכל פעם שמכניסים את העגלה לבגאז' (אחרי שלומדים לפרק זה לא קשה, זה מה שאני עשיתי למשל במשך חצי שנה). יש לציין שבכל מכונית נורמלית (נניח מזדה 3) היא נכנסת בקלות. אה, ואת האמבטיה בכל מקרה יש צורך לפרק לפני הקיפול.

המוצי היא היא עגלה לתינוק לאנשים גבוהים (שגם מתכוונים להסיע את העגלה). יש לה ידית מתכווננת שמתאימה גם לגברים שמעל ל-1.90 מ' וזוהי מעלה שלא תמצאו בקרב העגלות הזולות. מן הסתם הגבוהים כבר התרגלו שצריך לשלם בשביל נוחות.

היא מתקפלת בקלי קלות, אמנם יש טריק שלפני שמבינים אותו בעגלה חווים רגעי תסכול, אבל אחרי שמפנימים את הטריק אין שום בעייה.

אפשר גם לקנות לה אוסף אביזרים לא שימושיים בעליל ויקרים נוספים אם רוצים, למשל שמשייה (שממה שאני בדקתי בכלל לא נותנת צל), תיק מיוחד שמתלבש על העגלה ועוד אוסף משונה ומיותר של אביזרים מרשימים מאוד שמוצעים למכירה בחנות.

מבחינת משקל - עד הבגאז' שלי המשקל סביר ביותר. אבל היא כבדה יותר מהעגלות הפשוטות ונראה לי שלא הייתי מוכנה להתחייב להעלות אותה שלוש קומות במדרגות למשל.

הסל שלמטה קטן יחסית - אבל אני למדתי שכשצריך לדחוס אז דוחסים, אבל בהחלט יש עגלות לתינוק נוחות יותר מבחינת מקום אחסון, בעיקר למי שאוהב למלא בויעדם קטן בעגלה.

המוצי עגלה לתינוק שהיא מאוד יציבה - אפשר לתלות עליה תיק גדול בלב שקט, יש עגלות לא מעטות שלא הייתי מעיזה לנסות את זה עליהן.

החסרונות האמיתיים של עגלת מוצי 4 rider - היא משווקת רק ע"י חנות אחת בארץ, וזה אומר שצריך להגיע במיוחד לרשפון כדי לראות וכדי להזמין. משום שהיא משווקת ע"י חנות אחת זמן ההמתנה לעגלה די ארוך ולכן יש להזמין די זמן מראש. והשירות - כדאי שתכינו מספיק אסרטיביות, ואני לא אכביר מילים אבל המבין כבר הבין (בכל זאת המקום היחיד שבו ניתן לקנות אותה).

בקיצור - עשר בסולם המחמיר שלי. ואין לי ספק שעד היום אני די מאוהבת בה. אם כבר עגלה לתינוק, אתם יודעים מה הבחירה שלי.

לעדכונים, הפתעות ופרסים, חפשו אותנו בפייסבוק

אהבתם את הכתבה? תרצו לקשר אליה מאתרכם? הוסיפו את הקוד הבא:

<a href='https://www.karusela.co.il/posts/turim/9/57-עגלה-לתינוק'>עגלה לתינוק</a>

סגור לתגובות


אין תגובות
בחירות, רבותיי, בחירות (אבל בלי פוליטיקה) [קרא בהרחבה]
סהר קדימה [קרא בהרחבה]
על המסך מופיע בוטן קטן באורך 2.5 ס&quot;מ. מזל טוב, את בהריון. [קרא בהרחבה]
יניב שמן צלם הריון (יניב שמן)
יניב שמן צלם הריון
מזי לבל לרנר צלמת אומנותית (מזי לבל לרנר)
מזי לבל לרנר צלמת אומנותית
בחירות, רבותיי, בחירות (אבל בלי פוליטיקה) [קרא בהרחבה]