בטור זה נכיר מעט את פורטל קרוסלה, את סביבת הפורטל ברשת ומידע מעניין נוסף.

קרוסלה ברשת
קרוסלה שוהם
אתרי הריון ולידה ברשת
הכירו את פורום הריון ולידה
הכירו את פורום הריון ולידה
מערכת קרוסלה

מהו פורום הריון ולידה ומה ניתן למצוא בו - כל הפורומים של פורטל קרוסלה שיעזרו לשתף ולקבל מענה מהיר על כל שאלה

כל אחד מאיתנו נתקל מדי פעם בשאלה, או בצורך כלשהו להתייעץ עם אדם אחר, לרוב בנושא שבו אין לנו ניסיון ובייחוד במקרים בהם אנו נתקלים בסיטואציה בפעם הראשונה ומוצאים עצמינו אובדי עצות. במקרים אחרים, לאחר שצברנו ניסיון בנושא מסוים אנו חשים כי הידע שלנו יכול לעזור ולשמש אחרים ובדיוק למקרים האלו קיימים הפורומים. כיום, ברשת האינטרנט ניתן למצוא אינסוף פורומים בנושאים שונים ומגוונים, כאשר אחד התחומים בהם הפורומים הופכים יעילים במיוחד הוא תחום ההריון והלידה עם פורום הריון ולידה.

זוגות המתכננים הריון, נשים בהריון והורים צעירים לתינוקות ולפעוטות, יכולים למצוא עצמם במקרים רבים מול הצורך לקבל החלטות חשובות בנושאי הריון ולידה או בנושא גידול תינוקות. מתחבטים בשאלות שונות ומחפשים פתרונות לבעיות אשר מקורן אינן ברור. במקרים רבים התשובות לשאלות הרבות נמצאות אצל אנשים אחרים אשר כבר עברו את שלבי תכנון ההריון, ההריון עצמו והלידה והפורום הוא הדרך הטובה והמהירה להתייעץ ולקבל את התשובות לשאלות החשובות.

מכיוון שתחום ההריון והלידה כל כך נרחב וכולל בתוכו תחומי משנה רבים, ניתן באתר קרוסלה לפנות אל הפורומים השונים בהתאם לשאלה ולנושא בו אנו הכי מעוניינים לדון. כך לדוגמא זוגות אשר הדרך שלהם לתינוק המיוחל עוברת דרך טיפולי פוריות, יכולים להתייעץ בנוגע לטיפול המתאים ביותר בפורום טיפולי פוריות וגם אם אין שאלות מיוחדות, הפורום בהחלט יכול לספק אוזן קשבת, מנשים וזוגות אשר עברו או עוברים את אותה תקופה לא קלה.

פורומים נוספים מתאימים לתקופת ההריון עצמה וביניהם פורום הריון ולידה רפואי אשר מעניק מידע רב על הבדיקות הרפואיות הרבות אשר כרוכות במעקב אחר ההריון, פורום רפואה סינית, או פורום יוגה בהריון. מעבר לכך, תקופת ההריון מביאה עימה שינויים רבים וברוב המקרים זה בהחלט יכול לעזור לשמוע כי התופעות והשינויים המתרחשים בגופינו נורמאליים לחלוטין, לשמוע על שיטות חדשות ואלטרנטיביות להקל על תופעות הלוואי של ההריון וללמוד כיצד ניתן להכין את גופינו ללידה.

פורומים נוספים הנוגעים לתקופת ההריון יכולים בהחלט לפתוח את עינינו בנוגע לנושאים שאפילו לא חשבנו עליהם. כך לדוגמא פורום בנושא זכויות האישה בזמן ההריון, מאפשר לנשים לשתף זו את זו בנושא עבודה בזמן הריון, התמודדות מול המעסיק לקראת חופשת הלידה ולשמוע על הזכויות החוקתיות שלנו. פורום תמיכה וצמיחה אישית נותן גם הוא מקום לשאול את השאלות בנוגע לאורך החיים בזמן ההריון ולהעלות חששות לקראת הלידה ולקראת התקופה שלאחריה.

כדי להתכונן טוב יותר ללידה, ניתן להעזר בפורום הכנה ללידה שיספק מידע רחב על ההתמודדות עם אירוע הלידה הקרב. למי שחרדה ללדת לידה נוספת אחרי לידה כואבת קודמת, קיים פורום תיקון חווית הלידה ממש עבורה.

לאילו אשר עברו את תקופת הלידה בשלום, אך כעת עומדים מול ההתחבטויות הרבות שבטיפול בתינוק בבית, עומדים הפורומים השונים לתקופה שלאחר הלידה. הפורומים נותנים את המקום להעלות שאלות או לשתף את מבקרי הפורום בעצות מתוך ניסיון אישי בנוגע לתזונות תינוקות, הנקה, התפתחות תינוקות, או הרגלי שינה אצל תינוקות ופעוטות. אפשר כמובן להיוועץ בכל נושא הורות וגידול תינוקות בפורום הורים לתינוקות הכללי יותר ומספק עצות בנושא.

בנוסף לפורומים הספציפיים יותר, ניתן למצוא באתר קרוסלה גם פורומים כלליים כמו פורום דרושים המאגד בתוכו הצעות עבודה בתחומי ההריון והלידה, פורום סיפורי ילדים בו ניתן לשמוע על ספרי הילדים החדשים והפופולאריים ביותר, או פורום היכרויות, אשר פשוט מאפשר לכל אחד להציג את עצמו, את סיפורו האישי ואת משפחתו וכך להכיר זוגות, נשים בהריון והורים אחרים. בניגוד לפורומים אחרים כלל הפורומים של אתר קרוסלה אינם דורשים הרשמה וכך מאפשרים לשאול את השאלות ולהעלות את העצות בצורה קלה ומהירה.

לעדכונים, הפתעות ופרסים, חפשו אותנו בפייסבוק

אהבתם את הכתבה? תרצו לקשר אליה מאתרכם? הוסיפו את הקוד הבא:

<a href='https://www.karusela.co.il/posts/turim/21/290-הכירו-את-פורום-הריון-ולידה'>הכירו את פורום הריון ולידה</a>

סגור לתגובות


אין תגובות
שיטת העברת השרביט - כבר שמעתם על זה? [קרא בהרחבה]
בטן הריונית - געגוע וסגירת מעגל [קרא בהרחבה]
קרניו-סקראל - לא מילה גסה [קרא בהרחבה]
מזי לבל לרנר צלמת אומנותית (מזי לבל לרנר)
מזי לבל לרנר צלמת אומנותית
יניב שמן צלם הריון (יניב שמן)
יניב שמן צלם הריון
מזי לבל לרנר צלמת אומנותית (מזי לבל לרנר)
מזי לבל לרנר צלמת אומנותית
יניב שמן צלם הריון (יניב שמן)
יניב שמן צלם הריון
שיטת העברת השרביט - כבר שמעתם על זה? [קרא בהרחבה]