צילום הריון, צילום נשים בהריון, צילומי הריון, צילום סטודיו. כתבות הסוקרות את נושא צילום ההריון, נותנות מידע וטיפים וקצת תמונות.

כמו כן בקטגוריה זו, כתבות בנושאי אמנות הקשורה להריון: פיסול הריון ויצירת תבנית בטן ההריון, ציורי הריון וציורים על בטן האשה ההריונית ועוד.

צילומי הריון
ציורי הריון - חוויה מענגת לשני הצדדים
צילום ילדים
ציורי הריון - חוויה מענגת לשני הצדדים
הרמוני רוט שבתאי

"כאשר ההריון הוא הריון שני או שלישי, כדאי לשקול שילוב של הילד הראשון בתמונה..."

ציורי גוף הם אחד מתחומי האיפור האהובים עלי. ציור על בטן של אישה בהריון הוא אחת החוויות המעשירות והמהנות שאני יכולה לעבור כציירת גוף, בעצם הציור הוא סוג של 2 במחיר 1- אני מציירת על 2 אנשים בנגיעת מכחול אחת וכל פוטנציאל החיים שטמון בבטן המתעגלת הופך את העניין למהנה עוד יותר מהרגיל אפילו.

ציור בטן

כאשר הייתי בהריון ציירתי על עצמי כמה פעמים וכן אפשרתי לחברים ציירי גוף לאפר אותי על מנת לחוות את הנושא מהצד השני. נגיעת המכחול מרגישה מוזר על הבטן המתעגלת. כאשר שואלים אותי כיצד מרגישה בטן של הריון אני מסבירה שהתחושה דומה לתחושה של להסתובב כל הזמן עם אקווריום בתוך הבטן. לקראת סוף ההריון הבטן כבר לא הרגישה כחלק ממני ואני לא חושבת שיש הרגשה דומה להרגשה הזו למעט אולי תחושה של נמלולים- אבל עדיין ההסבר הזה אינו מדויק, אבל אני רוצה לחזור לדבר על הנושא האהוב עלי- ציורי גוף.

צלם: מאיר ברקוביץ'

תיעוד הבטן המתעגלת הוא רעיון טוב לדעתי ולכן ניגשתי לצלם עליו אני סומכת וביקשתי שיצלם אותי, על אף שבחיי היום יום איני אוהבת להצטלם. החלטתי לתבל את בוק ההריון בציור שציירתי על עצמי. עבור מי שבוחרת להוסיף ציור בטן לבוק ההריון, או סתם בוחרת לחוות ציור גוף, חוויה נעימה ביותר, ועבור ציירי גוף הבוחרים לעסוק בתחום המהנה של ציורי ההריון יש לי כמה טיפים ותובנות מנסיוני העשיר:

פיות בלב יער

לטעמי הפרטי בציורי גוף בכלל ובציורי הריון בפרט גיבוש הרעיון הוא אחד החלקים החשובים ביותר. תמיד הלקוחה כמובן אחראית לרעיון, היות והבטן המצויירת היא שלה. אחת ההשראות האהובות עלי לציורי בטן היא דמויות מסרטים מצויירים, מספרי ילדים ומסרטי אנימה (אנימציה יפנית) החל מאגדות האחים גרים ועד לשרק, בת הים הקטנה או כל סיפור אחר. הרבה נשים רוצות משום מה ציור של עובר- אני אישית אוהבת לצייר דברים עם קצת יותר יצירתיות ומעוף, וכל דבר יכול לשמש כהשראה. בדרך כלל הציור יהיה שונה בגוונים ובתחושה בהתאם למין  התינוק- אם בתוך הבטן יש בת הציור יהיה עם יותר פרחים, קישוטים ועיטורים וצבעים יותר "אופייניים" לבנות כמו ורודים למינהם על אף שתמיד לפני ציור הריון אני מתייעצת עם הלקוחה לגבי הרצונות שלה כולל הגוונים האהובים עליה.

אצל רוב הנשים ציור על בטן הריונית אידאלי באיזור השבוע ה32-36 להריון, אם כי בהריון שני בדרך כלל הבטן יוצאת מוקדם יותר. לאחר השבוע ה37 לעיתים הבטן יורדת מעט למטה וכבר לא מצטלמת בצורה אופטימלית.

אישה בהריון בדרך כלל זקוקה להפסקות שירותים תכופות יותר, ומומלץ למצוא למצויירת מנח שיהיה לה נוח בו עד כמה שאפשר. אני תמיד מתייעצת על המנח האופטימלי עבור הלקוחה שלי ולעיתים אני משנה את המנח של הלקוחה כמה פעמים במהלך הציור, היות וקל יותר לעיתים ונכון יותר מבחינת הפרופורציות לצייר כאשר הלקוחה עומדת ואני יושבת- כך אני יכולה להגיע לזוויות אחרות ויש לזכור שהצילומים נלקחים בעמידה בדרך כלל.

דובי איכפת לי

הצילום הוא הדבר היחיד הנשאר מן הציור, כך שכדאי להשקיע בו מחשבה, לכן כדאי להיעזר בצלם מקצועי, כמו מאיר ברקוביץ', שתיעד את הבטן שלי. אם כבר משקיעים אז אולי כדאי גם להתייחס לשיער, להשגת מראה שלם, אך אין זה חובה.

היות וצילום הפנים יחד עם הבטן המצויירת עובד טוב יותר מאשר צילום של הבטן בלבד אני כוללת במחיר ציור ההריון גם איפור יופי קל או ציור פנים, לבחירת הלקוחה, ובמידת הצורך אני מציירת או מאפרת גם את איזור המחשוף. לנועזות יותר אני מציעה ציור גם על החזה אם הן מעוניינות.

ציור גוף לביטוי מצב הנפש

כדאי שלמצויירת יהיה לק כלשהו או פרנץ' מניקור עדין, היות ובצילום מקרוב הידיים המונחות מאפשרות לראות שאכן מדובר בבטן הריונית. גם במידה והלקוחה שלי בחרה בחוויה הפרטית של ציור בטן לשם ההנאה שבדבר ובוחרת לצלם בבית אז במידה ומצלמים מקרוב כדאי לבקש מהמצויירת להניח יד אחת או שתיים בצידי הציור, מעליו או במנח אחר שמתייחס למה שצויר על הבטן. אפשר גם לביים את הצילום ברמה הקיצונית- להניח בובות או אביזרים אחרים מתאימים מסביב לבטן, גם כאשר מצלמים

חשוב להתייחס לביגוד. כדאי שהמצויירת תלבש משהו אחיד בגוון שמתאים לציור- שחור או לבן הם בחירות שמתאימות לרוב הציורים, אם כי בהחלט ניתן לגוון, לי יש עליונית בגוון ירוק זית שהצטלם נפלא עם הציורים שציירתי על עצמי כשהייתי בהריון.

חשוב שלציור בטן תהיה מסגרת כלשהי- זה משפר את מראה הציור ותוחם אותו.

לעיתים לבטן הריונית יש בליטות וחשוב להתייחס אליהן בציור.

המנח של העובר משפיע על איך נראה הציור ובמידה ויוצרים דמויות בעיטה או תזוזה של העובר עשויה לעוות את הפרופורציות וכדאי לקחת זאת בחשבון.

תינוק בתוך רחם

לא חייבים להתייחס אל הטבור אבל בהחלט ניתן להשתמש בו כנקודת ייחוס כלשהי.

לא חייבים לצייר על כל שטח הבטן. כאשר הבטן גדולה לא יראו את כולה בצילום לעולם, לכן כדאי לפני שמתחילים לצייר להסתכל על הבטן ולהעריך כמה ממנה יצליח להיכנס לתמונה.

והכי חשוב- ציור בטן הוא חוויה מיוחדת היות ולא מדובר בציור גוף רגיל אלא בהתייחסות אל הילד שעדיין לא בא לעולם, וכאשר העובר בועט מבפנים זו חוויה גם עבור האם וגם עבור מי שמצייר.

מחפשים מומחים שיעבירו לכם את תקופת ההריון בכיף?

הכנסו לאינדקס הריון ולידה בנושא אמנות הריון ולידה או צילום הריון.

לעדכונים, הפתעות ופרסים, חפשו אותנו בפייסבוק

אהבתם את הכתבה? תרצו לקשר אליה מאתרכם? הוסיפו את הקוד הבא:

<a href='https://www.karusela.co.il/posts/katavot/71/166-ציורי-הריון-חוויה-מענגת-לשני-הצדדים'>ציורי הריון - חוויה מענגת לשני הצדדים</a>

סגור לתגובות


1. ליצ"
שלום יפה כולה מה שראיתי אורח
דירוג:
0

בעד הריון ולידה
דליות ברגליים - יש לזה פתרון [קרא בהרחבה]
מה את באמת צריכה לדעת על זירוז לידה? [קרא בהרחבה]
הכל על תהליך תרומת הזרע [קרא בהרחבה]
מזי לבל לרנר צלמת אומנותית (מזי לבל לרנר)
מזי לבל לרנר צלמת אומנותית
יניב שמן צלם הריון (יניב שמן)
יניב שמן צלם הריון
דליות ברגליים - יש לזה פתרון [קרא בהרחבה]