כתבות בנושא אופנת הריון, בגדים להריון, חזיות הריון, שמלות הריון ועוד.

אופנת הריון
בגדים להריון
אופנת הריון
מערכת קרוסלה

נשים בהריון אמנם עולות במשקל, אבל את הבטן ההריונית יפה להבליט ע"י בגדי הריון מתאימים. היום יותר מתמיד - אופנת הריון יכולה להיות מאוד מחמיאה.

בגדי הריון

הריון ולידה מביאים איתם שינויים פיזיים משמעותיים בגוף האישה. נשים רבות מתקשות לקנות מלתחה חדשה להריון, כשהן יודעות שהיא תשרת אותן לתקופה קצרה יחסית. אפשר לבחור באופצייה של קניית בגדים חדשים לגמרי, אפשר גם לקנות אופנת הריון יד שנייה או להשאיל מחברות או קרובות משפחה שסיימו הריון ואינן משתמשות יותר בבגדי ההריון שלהן. כך או כך, כמעט בלתי אפשרי לעבור הריון מבלי לשנות את המלתחה.

ישנם פריטים שיש כמעט לכל אישה בהריון, כמו חולצות רחבות או סווטשירט, שיהיו מאוד נוחים בזמן הריון. במידה ואת מרגישה ששלך קצת לוחצים או צמודים מדיי, תמיד אפשר לקחת מבן הזוג. ניתן גם להמשיך ללבוש כל מכנסיים או מכנסי פיג'מה שמתרחבים למעלה ושיש להם גומי שאינו ילחץ יותר מדי על הבטן.

אף פעם לא מוקדם מדי להתחיל לקנות או להשיג בגדי הריון. לא צריך בטן גדולה כדי להתחיל לקנות ביגדי היריון, להיפך, ככל שתתחילי ללבוש את הבגדים בשבוע הריון מוקדם יותר, כך יהיה לך נוח יותר בחודשי ההריון האחרונים.

אצל רוב הנשים, אחד השינויים הפיזיים הראשונים המופיעים בתחילת ההריון הוא התרחבות של המותניים. ניתן להתחיל ברכישת בגדים תחתונים מתאימים שיורידו את הלחץ מאזור הבטן והמותניים. אלו יהיו שימושיים גם לאחר הלידה, שכן לוקח קצת זמן עד שאזור המותניים יחזור לצורתו לפני ההריון.

העובדה שבזמן ההריון הבטן גדלה ואנו מעלות במשקל, איננה אומרת שצריך לקנות בגדים במידה גדולה יותר. בגדים במידה גדולה לאו דווקא מותאמים לבטן שגדלה יותר ויותר כל חודש והם עלולים פשוט להיראות כמו שק, שכן הם גדולים במידתם, אך אינם גדולים באזורים הנדרשים. מומלץ  להשקיע בבגדי הריון המותאמים לגוף של נשים בהיריון, וניתן יהיה להתאים אותם לחודש הספציפי בו את נמצאת. בגדי ההריון יראו עלייך טוב יותר וישמשו אותך גם בחודשים הראשונים שלאחר הלידה, עד שגופך יחזור למידותיו הקודמות.

נשים רבות מאמינות ששחור מרזה ולכן לובשות במשך 9 חודשי הריון את אותה שמלת הריון שחורה. אל תסתירו את ההריון, זה טבעי לחלוטין להעלות משקל במהלך ההריון. התפארו בבטן החדשה שלכן, מצאו בגדי הריון בצבעים האהובים עליכן. זוהי תקופה מרגשת וזה הזמן להשוויץ. אפשר ללבוש מכנסיים שחורים נוחים ומעליהם חולצה או טוניקה צבעונית שתשפר את מצב הרוח. כיום מרבית בגדי ההריון מעוצבים כך שיבליטו את היתרונות הגדולים של להיות בהריון: חזה שופע ובטן יפהיפיה, ויסתירו את הדברים שקצת פחות נוח לנו איתם, כמו המותניים והשוקיים המתרחבים.

עצות לקניית בגדי הריון ואביזרי לבוש מיוחדים לחודשי ההריון תוכלי למצוא בכתבה בגדים להריון.

רוצים למצוא את חנויות בגדי הריון המציגות את החזית של אופנת הריון השנה? הכנסו לעמוד בגדי הריון באינדקס קרוסלה.

לעדכונים, הפתעות ופרסים, חפשו אותנו בפייסבוק

אהבתם את הכתבה? תרצו לקשר אליה מאתרכם? הוסיפו את הקוד הבא:

<a href='https://www.karusela.co.il/posts/katavot/81/224-אופנת-הריון'>אופנת הריון</a>

סגור לתגובות


1. בגדי ילדים
היי לכולם,
אני רוצה להמליץ לכם על אתר בגדי ילדים מתוק שנתקלתי בו לגמרי ברשת.
לאתר בגדי ילדים קוראים מפונקים ומצאתי שם שמלות וחליפות ממש יפות לבנות שלי
ובמחירים שפויים.
כל מי שרוצה זה האתר בגדי ילדים http://www.mefunakim.com/ אורח
דירוג:
0

בעד הריון ולידה
מעוניינים להבין את שפת התינוקות? [קרא בהרחבה]
הידעת כי קיימים סוגים שונים של קורסי הכנה ללידה? [קרא בהרחבה]
לידה טבעית - בעד ונגד [קרא בהרחבה]
יניב שמן צלם הריון (יניב שמן)
יניב שמן צלם הריון
מזי לבל לרנר צלמת אומנותית (מזי לבל לרנר)
מזי לבל לרנר צלמת אומנותית
יניב שמן צלם הריון (יניב שמן)
יניב שמן צלם הריון
מזי לבל לרנר צלמת אומנותית (מזי לבל לרנר)
מזי לבל לרנר צלמת אומנותית
מעוניינים להבין את שפת התינוקות? [קרא בהרחבה]