בריאות בהריון. רפואה סינית בהריון. טיפולים אלטרנטיביים לנשים בזמן הריון.

הריון ורפואה סינית
רפואה סינית בהריון
יוגה בהריון
רפואה משלימה בהריון
עיסוי בהריון
תרופות סבתא בהריון
רפלקסולוגיה לתינוקות ולילדים
קופת חולים כללית
טיפול במים לנשים בהריון
שמירת הריון
עיסוי בהריון
מערכת קרוסלה

בזמן הריון וגם במהלך הלידה עצמה, ניתן להיעזר בטיפולי מגע אלטרנטיביים כמו עיסוי, שיאצו ורפלקסולוגיה, הידועים כמשחררים מתחים גופניים ונפשיים.

טיפולי מגע בהריון

טיפולי מגע בזמן ההריון - רפלקסולוגיה, שיאצו, עיסוי וטיפולי מגע אחרים - מומלצים מאוד החל מחודש רביעי להריון (pregnancy), ולאחר הלידה. שיטות אלו ידועות כיעילות ביותר בחיבור גוף ונפש, ובמיוחד בתקופות של שינויים גופניים והורמונליים. הן עוזרות לטפח את השינוי שחל בזמן ההריון ולהעצים את הבריאות, ועוזרות לגוף להסתגל למצבים חדשים ולגבור על תחושות של מועקה ועייפות כללית.

יחד עם זאת, חשוב מאוד לבדוק היטב את המטפל/ת אליהם פונים. המטפלים ההוליסטיים חייבים להיות בעלי הסמכה לטיפול בנשים בהריון, משום שישנם הרבה מצבים שצריך להיזהר. בשלושת חודשי ההריון הראשונים יש לשים לב באופן מיוחד, מאחר וההריון עדיין בסיכון גבוה. אל תתני לכל אחד לטפל בך במהלך ההריון. עדיף לפנות לבעלי ניסיון עם תעודות מתאימות.

 

רפלקסולוגיה בהריון

הרפלקסולוגיה ידועה כמשפרת את ההרגשה הכללית, מרגיעה ומשחררת לחצים ומקלה על העומס בכפות הרגליים עקב המשקל והבצקות. בנוסף, הוכחה יעילותה בפיתרון בעיות במערכת העיכול, כמו עצירות, השכיחה מאוד בהריון.

רפלקסולוגיה ידועה גם כשיטה לטיפול במצוקות הסמוכות למועד הלידה, כמו זירוז לידה (induction of labor) באופן טבעי במידה ויש צורך, היפוך העובר במידה והוא נמצא במצג עכוז וגם הקלה על הצירים בזמן הלידה עצמה.

 

מסאג' בהריון

עיסוי ושיאצו בהריון הם טכניקות מתקדמות לטיפול במגע. טכניקות אלה ידועות כמרגיעות ומשחררות את הגוף מכאבים. נשים בהריון נהנות ממגע משחרר ומלחיצות מדויקות, יותר מכל אדם אחר, וזאת בעיקר בגלל מועקות הורמונליות ולחצים נפשיים שמתבטאים בגוף בזמן ההריון. אם מצאת את המטפל שהצליח לעשות לך טוב, המשיכי בטיפולים לאורך כל שבועות ההריון, לפחות פעם בשבועיים. במקרים שבהם הטיפול לא נעים או שלא חשת בטוב בעקבות הטיפול, הפסיקי את הטיפול ונוחי. זוהי אמנם תגובה טבעית, אך בהריון הטיפול צריך להיות מאוד עדין ומרגיע.

מחפשים מומחים בתחום הבריאות או רפואה סינית? הכנסו לאינדקס הריון ולידה בנושא רפואה משלימה.

לעדכונים, הפתעות ופרסים, חפשו אותנו בפייסבוק

אהבתם את הכתבה? תרצו לקשר אליה מאתרכם? הוסיפו את הקוד הבא:

<a href='https://www.karusela.co.il/posts/katavot/66/196-עיסוי-בהריון'>עיסוי בהריון</a>

סגור לתגובות


אין תגובות
שימור דם טבורי. למה צריך את זה? [קרא בהרחבה]
תקופת ההריון יכולה גם להוות מפנה לטובה ולצמיחה אישית [קרא בהרחבה]
סדנאות הורים וילדים - יש דבר כזה [קרא בהרחבה]
קסם השמן (שאולי סמואלוב)
קסם השמן
שימור דם טבורי. למה צריך את זה? [קרא בהרחבה]