בריאות בהריון. רפואה סינית בהריון. טיפולים אלטרנטיביים לנשים בזמן הריון.

הריון ורפואה סינית
רפואה סינית בהריון
יוגה בהריון
רפואה משלימה בהריון
עיסוי בהריון
תרופות סבתא בהריון
רפלקסולוגיה לתינוקות ולילדים
קופת חולים כללית
טיפול במים לנשים בהריון
שמירת הריון
קופת חולים כללית
מערכת קרוסלה

הכירו את קופת החולים הגדולה בישראל, היא קופת חולים הכללית

קופת חולים כללית היא אחת מארבע קופות החולים הפועלות בישראל, במסגרת חוק ביטוח בריאות ממלכתי. על פי חוק זה, כל אזרח מדינת ישראל משלם מדי חודש את דמי הביטוח הלאומי וכך זכאי לבחור את קופת החולים דרכה הוא מעוניין לקבל את כלל השירותים הרפואיים הכלולים בסל הבריאות ולרכוש דרך הקופה גם טיפולים רפואיים נוספים הנמצאים מחוץ לסל.

מבין ארבע קופות החולים, קופת חולים כללית היא קופת החולים הגדולה ביותר בישראל ובשנת 2009 היו חברים בה כ- 50% מאזרחי המדינה. את השירותים הרפואיים שמעניקה הקופה, הן אילו הכלולים בסל הבריאות והן אילו הניתנים במסגרת הטיפולים המשלימים, ניתן לקבל ב- 14 בתי החולים שמפעילה הקופה וביותר מ- 1,300 מרפאות הפרוסות ברחבי הארץ.

את הטיפולים המשלימים שמעניקה הקופה, שהם בעצם השירותים אשר אינם כלולים בסל הבריאות, ניתן לקבל דרך הצטרפות לכללית מושלם או לכללית פלטינום. את ביטוח כללית מושלם וכללית פלטינום ניתן גם להתאים לקבוצת הגיל וכך לרכוש כללית מושלם לילדים וליהנות מהנחות על טיפולים המותאמים לילדים, או להצטרף לכללית מושלם לנשים וליהנות מטיפולים המתאימים לנשים ויולדות.

 

כללית פלטינום הוא הביטוח הרפואי המתקדם ביותר של הכללית וכולל את הכיסוי הרחב ביותר על טיפולים רפואיים מגוונים כולל כיסוי ניתוחים בחו"ל, טיפולי שיניים, טיפולי הריון, טיפולים אסתטיים, כיסוי על הזמנת אמבולנס וגם כיסוי חלקי על הוצאות הכרוכות בהבאת תרומת ביצית מחו"ל. תעריפי הביטוחים המשלימים של הכללית נקבעים בהתאם לגילו של המבוטח ומכיוון שכללית פלטינום היא התכנית המקיפה ביותר, היא גם התכנית היקרה יותר וכך לדוגמא מבוטחים המצטרפים לכללית מושלם מגיל 70 ומעלה ישלמו כ- 60 שקלים לחודש, בעוד שמבוטחים באותה קבוצת גיל המצטרפים לכללית פלטינום ישלמו כ- 88 שקלים לחודש.

שירותים רפואיים נוספים שמעניקה קופת חולים כללית למבוטחיה הוא רשת של כ- 80 מרפאות שיניים אשר פועלות במסגרת כללית סמייל, או את שירותי כללית אסתטיקה, שהיא רשת של מרפאות המעניקות שירותים בתחומי הכירורגיה הפלסטית, עיצוב וחיטוב של הפנים והגוף וגם טיפולי לייזר להסרת שיער.

אחד השירותים היעילים ביותר שמעניקה הכללית למבוטחיה הוא כללית און ליין. השירות מאפשר למבוטחים לבצע פעולות דרך אתר האינטרנט של הקופה, כולל זימון תורים לרופא משפחה, רופא ילדים ורופאים מומחים נוספים, בירור תוצאות של בדיקות דם וגם שליחת שאלות דרך הדואר האלקטרוני וקבלת תשובות מרופאי הכללית. באתר האינטרנט של הכללית ניתן גם לקבל מידע רפואי כללי, כולל מדריך עזרה ראשונה ועד מחשבוני היריון.

שירות און ליין חדש של הכללית הוא שירות רופאי ילדים און ליין שבו ניתן להתייעץ ולשוחח עם רופאי ילדים מומחים בשעות בהן מרפאות הכללית אינן פעילות, דרך שיחת וידאו באינטרנט, או דרך שיחת טלפון ישירה. בנוסף לשירותים החדשים והייחודיים מפעילה הכללית גם את כללית call, שהוא בעצם המוקד הטלפוני של הכללית, דרכו ניתן לזמן תורים לכלל המקצועות, לברר היכן נמצאת המרפאה הקרובה ביותר וגם להצטרף לקופת חולים כללית.

מחפשים מומחים בתחום הבריאות או רפואה סינית? הכנסו לאינדקס הריון ולידה בנושא רפואה משלימה.

לעדכונים, הפתעות ופרסים, חפשו אותנו בפייסבוק

אהבתם את הכתבה? תרצו לקשר אליה מאתרכם? הוסיפו את הקוד הבא:

<a href='https://www.karusela.co.il/posts/katavot/66/291-קופת-חולים-כללית'>קופת חולים כללית</a>

סגור לתגובות


אין תגובות
הידרותרפיה לתינוקות - מה זה? [קרא בהרחבה]
סדנאות הורים וילדים - יש דבר כזה [קרא בהרחבה]
מתכננים כניסה להריון? מספר דברים שאולי יעניינו אתכם [קרא בהרחבה]
מזי לבל לרנר צלמת אומנותית (מזי לבל לרנר)
מזי לבל לרנר צלמת אומנותית
יניב שמן צלם הריון (יניב שמן)
יניב שמן צלם הריון
הידרותרפיה לתינוקות - מה זה? [קרא בהרחבה]