אביה חנה
הולדת אביה חנה (סיפור 1)
הולדת אביה חנה (סיפור 1)
ליאת 32

את ילדתי השניה אביה, ילדתי שנה וחצי אחרי הלידה הטראומתית של אורי, מאוד פחדתי מהלידה והפעם שכרתי את שירותיה של דולה אותה הכרתי.
היא ליוותה אותי גם במהלך ההריון, הדריכה אותי והצטרפה אלי בסיור בחדרי לידה, כשהייתי מודאגת התקשרתי אליה והיא תמיד הרגיעה אותי.
יום אחרי התאריך המשוער, מילאתי אמבטיה וקילחתי גם את אורי ופתאום בשעה 20:30 הרגשתי כאב חד ומוזר שלא הכרתי, אחרי כמה דקות היה עוד אחד כזה ובשלישי הבנתי שיש לי צירים..
אמרתי יפה שלום לפיג'מה והתלבשתי, הכנתי את תיק הלידה הנאמן והתקשרתי לדולה שלי, לאמא שלי ופתאום התקשרה חמותי ואמרה שהם הגיעו לירושלים ואולי ניסע לקניון, אמרתי בכאב איזה קניון יש לי ציריםםםםם, כולם הגיעו כאילו בתאום אחרי 10 דקות, הצירים היו חזקים מאוד ישבתי על הכורסא והיה קשה לי לחשוב שאני צריכה לקום ממנה, הצירים הגיעו בהפרשים של 2 דקות והדולה אמרה שכדאי לגשת לבית החולים כי עוד מעט כבר לא לתהיה לי הפסקה בין הצירים ולא אוכל ללכת, התקדמנו מאוד לאט לכיוון הרכב כי הצירים היו חזקים מאוד, היה לי גם מאוד קשה להפרד מאורי וריחמתי עליו שלא מבין למה לאמא כואב.
אני גרה מול שערי צדק ולקח לי כמעט 20 דקות להגיע לשם, המאבטחת ראתה אותי יוצאת מהרכב ונעמדת ומיד הביאה כיסא גלגלים והובילה אותי לחדר מיון, שאלתי אם אנחנו לא אמורים לעלות לקומה 9 והיא ענתה כן, אבל לא נראה לי שתספיקי להגיע בזמן, בחדר מיון מיד הגיעה גניקולוגית לבדוק אותי ואמרה, "טוב, אולי עוד נספיק", והובילה אותי על האלונקה לחדר לידה, ואז רצה לחדר, חזרה עם ערכת לידה ואמרה "למקרה שתלדי במעלית"...
כשהגענו לחדר לידה בדקו אותי, היתה מחיקה מלאה ופתיחה של 5 ס"מ
התעקשו לבדוק לי לחץ דם אך לא יכולתי לעמוד ישר בגלל הצירים שכבר היו בלי הפסקה ורק אחרי כמה דקות הצליחו למדוד לי לחץ דם, העבירו אותי במהירות לחדר לידה ושם חיכתה לי מיילדת שממש לא האמינה שאני אלד בקרוב, אני זוכרת שצעקתי שאני רוצה אפידורל והיא ניסתה לעשות לי עירוי ולא הצליחה למצוא וריד ואמרה לבעלי שאני סתם עושה רעש ואני בעצם אלד עוד הרבה זמן...
לפתע קמתי בטענה שיש לי קקי, המיילדת והדולה מיד העלו אותי למיטה, המיילדת בדקה אותי ואמרה, אוקיי, את יכולה ללחוץ דחפתי פעמיים והיה לי מאוד כואב, המילדת הציעה לי להסתובב על הצד ותוך 2 דחיפות אביה נולדה, תוך כמה דקות יצאה גם השיליה ובעצם הלידה התחילה ב 20:30 והסתיימה ב 22:10.
הפעם שלא כמו בפעם הראשונה יכולתי להתוודע לביתי בנחת, להניק אותה ולהנות מחווית הלידה.
מאחלת לידה כזו לכולכן.

לעדכונים, הפתעות ופרסים, חפשו אותנו בפייסבוק

אהבתם את הכתבה? תרצו לקשר אליה מאתרכם? הוסיפו את הקוד הבא:

<a href='https://www.karusela.co.il/posts/sipur/39/275-הולדת-אביה-חנהסיפור-1'>הולדת אביה חנה (סיפור 1)</a>

סגור לתגובות


אין תגובות
קסם השמן (שאולי סמואלוב)
קסם השמן